domingo, 31 de julio de 2011

Cousiñas de mulleres...

Onte, alguén me deu a coñecer unha frase pronunciada por Coco Chanel dunha maneira un tanto sutil. As palabras ás que me refiro son "As mulleres precisamos da beleza para que os homes nos amen e a estupidez para que nós podamos amalos a eles"... Eu digo que non me gusta a primeira parte, nadiña. A segunda... seguro que tampouco. Agora, que todas somos un pouquiño estúpidas en momentos da nosa vida é ben certo, case tanto coma os mozos... Que non se me ofenda ninguén!
Eu son grande defensora do noso sexo sen entrar en radicalismos. Penso que xa o manifestei outras veces. Coco Chanel, que foi unha grande muller, tamén foi un pouco extremista as veces. Mais, a frase en cuestión, nin sequera é propia dunha feminista.
Dicir que precisamos da beleza para que os homes nos queiran, é terrible. É xogar cos sentimentos e coa palabra "amor". É compararnos cunha obra de arte. Coa catedral de Santiago, coa Noite Estrelada de Van Gogh, coa Capela Sixtina... Que tremendo. Eu non quero ser comparada cun obxecto por moito que me guste... Pero, para iso haberá que ser fermosa. Nin sequera sei se o son... Bueno, un pouquiño... todas somos así.
Agora, dicir que temos que ser estúpidas para amar a un home... Si, claro, para amar a un home estúpido... Creo que non todos son estúpidos. Seguro que non... E, se unha se volve así para ser feliz amando a alguén... Que Deus a colla confesada!.. Digo por se un día se da conta de quen está namorada... Porque daquela a estupidez vaille durar un segundo.
Lembrade señoras e señores, que as mulleres debemos posuír tamén algún pequeno defecto, pois senón, a perfección sería tal que... Aburriría!... Creo que é broma... Ou non?

No hay comentarios:

Publicar un comentario