viernes, 1 de abril de 2011

E mira que hoxe estou anoxada...

Pois sí. Hoxe non foi un día malo nin bo. A verdade é que recibín un par de novas que non me fixeron moita gracia, nin tampouco me provocaron depre, pero bueno... Un dos meus pequenos, xustamente o máis pequeniño, sufriu unha caída na hora de recoller, e, pensei que se mancara de verdade nunha man, pero ao final, non foi nada. Menos mal. Sería a primeira vez en moitos anos que me acontecese algo así, aínda que cos rapaces xa se sabe... E, para rematar, cando me atopaba pola tarde colocando a compra na miña casa, caiume na cabeza un cacharriño, a caixa dos pauciños de dentes, e... a miña filla riuse!
Agora, iso si, o peor do día, foi a carraxe que tiña gardada desde que onte escoitei o home ese que cando ve a Rajoy, imaxínase el mesmo coma vendedor de alfalfa. Ou sexa, que o considera un burro. Pero, claro, un burro con denominación de orixe. Orixe galega. Porque para el, somos unha manada. E, non se engana moito, porque para ter aquí gobernando o seu secuaz, que toma coma un halago as declaracións do suxeito, é a imaxe que transmitimos. Aínda que polo meu gusto non están aí. Que quede claro. Pois eu teño unha mensaxe para todos aqueles que coma o señor Aznar, (ou era Ánsar?), consideran aos galegos pouca cousa, os que, para eles, que cren tanto en Deus, lle enchen as igrexas no día da Festa, teñen a catedral de Santiago no seu territorio, marchan correndo as manifestacións da familia a Madrid, mándanlle para alá a Rouco Varela, e paralizan unha cidade porque chega o Papa. Mais, cal é o Mandamento que di "Non cometerás falso testimonio nin mentirás"? Debe ser algo parecido. Pois estes sáltano todos os días. E mira que contentiños andan por ahí, ríndose dos que lles votan masivamente! Para que te fastidies, Aznar. Son galega. Tiven pais galegos, avós galegos, fillas galegas, amigos e amigas galegas, falo galego... E non voto ao P.P.!

No hay comentarios:

Publicar un comentario