martes, 23 de agosto de 2011

O comezo da transformación social?

Estou encantada. Puxen a tele ao mediodía. Antes do comezo do telexornal, anuncian a voda da Duquesa de Alba... Esta nova, pódese interpretar como se queira. Eu penso que tratándose dunha muller nos derradeiros anos da súa vida, que posúe o maior rango aristocrático de España, co maior capital inmobiliario deste país, e, con liberdade para facer o que lle pete... Ai!, é o triunfo do amor sobre todas as cousas. Agora os que me tildades de romántica podedes facelo con máis razón, pero penso que non vou moi enganada... Ou si? Pois gústame esta nova.
Mais, a que me parece interesante é a dos millonarios franceses. Si, eses que piden pagar unha maior cantidade de impostos para axudar á economía do seu país. Proposta que, por certo, non deixa de ser unha réplica da que lle fixeron no ano pasado outros cidadáns adiñeirados a Obama. Sexa como sexa, independentemente dos intereses que movan a iniciativa, é fabuloso que isto aconteza... Quero millonarios españois que se sumen cos seus cartiños a esta actitude. Ou galegos... Non como iogures da marca Danone, poucas veces gasto produtos de Lóreal, e non teño tratos coa Société Genéralé... Pero si que visto roupa de Inditex, entrei no Corte Inglés máis dunha vez, e encántame ver como triunfa o amor na vida da Duquesa... A que esperan?

No hay comentarios:

Publicar un comentario